Äntligen

Jaha, då ska man äntligen upp till pensionatet och få fixat alla sängbyten som ska göras. Eller ja, jag slipper ju bära (det man har familjemedlemarnas pojkvänner till!) så jag ska bara berätta var alla ska vara någonstans! :D
Sedan ska jag göra klart alla rummen för morgondagen, får de hur det går för har fruktansvärt ont i ryggen efter gårdagens promenad med min tunga datorväska!
Var nämligen och shoppade i malmö, lite saker åt hästen, och hade datorn med mig. USCH vad tung den är!

Men det går väl över så småningom, får ta lite zonsalva eller något liknande. Det är jättebra!



Här är jag en morgon i Juli - redo att påbörja frukostserveringen (bullarna är i ugnen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0