Fullt hus

Inatt är det fullproppat överallt, alla rum på pensionatet är bokade - stugan på tomten är uthyrd och jag har fått skicka iväg rumssökande familjer med ett "tyvärr det är fullt". Till och med vårt gästrum används, fast av min syster. Men ändå!

Så imorgonbitti blir det ruskigt många bullar som ska handlas eftersom jag inte hunnit baka själv, så som jag hade tänkt. Var uppe på Pensionatet i förmiddags, och kom plötsligt på att jag skulle ha konsert med Kammarkören idag. Så det blev lite stressigt där ett tag.

Nu måste jag gå ut på hundens kvällsrunda, hon blir så ledsen om vi går och lägger oss utan den - och sedan ska jag faktiskt gå och lägga mig. Fruktansvärt trött och det är en dålig film på tv.

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Godnatt!

2009-09-27 @ 01:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0