lång dag

Imorse hade vi som sagt fullt hus över allt, men som tur var, när jag kommer upp så står mamma redo för att följa med mig. Hon är världens snällaste, vet om att jag blir stressad när det är många som ska äta frukost så hon var där med mig hela tiden för att hjälpa mig så jag slapp stressa.
Direkt efter frukosten bar det av till stallet med Syrran för NH-träning av min lilla häst. Hennes första lektion i det och hon var grymt duktig (hästen alltså, syrran var tränare...och duktig hon med). Efter det for vi iväg till Bokskogen och gick en timmes promenad med min hund Wilma för att sedan ta en fika där. På vägen hem körde vi förbi stallet igen för att mocka och ta in hästar, innan vi åkte hem - bytte om - och körde iväg igen. Denna gången för att träffa Pappa, Ea, Klara och Ella. En mysig kvällsmacka där för att mätta magen lite innan Bio. Flickan som lekte med elden såg vi, verkligen bra!!
 Så nu är jag äntligen hemma och får sitta ner en stund. Tror faktiskt att jag till och med ska gå och lägga mig. Klockan är ändå 1 och jag har varit igång sedan 7 imorse, förtjänar faktiskt lite sömn nu!

 Stressig dag, men mödan värt att få göra lite roliga saker. Imorgon blir det upp till stallet och träna, sedan åka till malmö för shopping, Kammarkör på kvällen och sedan får vi se vad kvällen bjuder på! Kanske en mysig filmkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0