Shopping, igen

Idag var jag först uppe på Pensionatet och hängde lite tvätt och tog hem matvaror som inte håller till nästa helg (eller ja, Torsdag kommer det gäster). Sedan så åkte jag och Syster till Malmö för att handla lite. Jag köpte NH-grimskaft och repgrimma till hästen så att jag kan fortsätta träna NH med henne även när Syrran åkt.
Köpte även födelsedagspresent till mamma, en ögonbrynstrimmer, brems till hästen, strumpor och två par skor. Min syster kallar mig för en shoppaholic, haha.
Nu har jag kommit hem för en stund sedan och i brevlådan låg det antagningsbesked till 6 universitetskurser varav 5 är på distans. Kul!
Ska väl hoppa in i duschen och sedan bege mig till Kammarkören. Befinner mig där mellan 19.00-21.30 och sedan tror jag att jag åker hem och sover. Riktigt trött.
Egentligen ville jag följa med hem till pappa idag där det är bröllopsplanering inför Systers bröllop nästa sommar, tråkigt nog kan jag inte missa Kammarkören igen eftersom vi har konsert återigen på Söndag.

Nu måste jag springa iväg.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0