Trapptider

sitter här hemma och segar, men nu ska jag åka upp till Pensionatet och fixa min misslyckade trappa. Bara halva trappan jag tvättat bort färgen på, så andra halvan ska bort och sedan ska det målas igen. Men det kommer bli fint när det är klart, det vet jag.
Måste såklart bli färdig med alla rum inför helgens gäster med. Nedanvåningen är i princip klar. Ska bara damsuga och våttorka golvet så är det fixat. Men ovanvåningen är absolut inte färdig! Men har ju ändå några dagar på mig.
Kom nyss på att det nog bara blir till att tvätta av resten av trappan idag, så att jag och mamma kan bära upp sängarna imorgonbitti. Måste även ner med den gamla från "räkan". Ingen aning hur det ska gå och var vi ska ställa den. Den är stor.
Blir nog till att sälja den?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0