Lediga dagar

Åh, har 3 hela lediga dagar nu! Efter 2 månader med hårt jobb varje dag är det fantastiskt skönt att få vila upp sig lite. Har nämligen hyrt ut hela huset utan service i 4 nätter.
Såklart har jag massa med pappersarbete jag borde få bukt med. Men just idag, ska jag försöka att bara ta det lugnt.
Ligger hemma i pojkvännens lägenhet, han är på jobb så kan verkligen bara.. vara. Måste dock erkänna att jag börjar få myror i benen. Är man van vid att vara igång hela dagarna så är det svårt att bara ligga framför datorn/tv. Tror jag ska ner en vända till byn, kanske se om en frisör vill ta emot mig.
Och handla något gott att äta till middag.
Kommer ingenstans idag, min bil har gått sönder så vågar bara köra den när jag ska in med den till Thomas. Det ryker om den ibland. Inte bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0